Girl with Bookshelves

מדריך דיגיטלי מקיף שמסביר

מהם 5 החוקים שכדאי לדעת

כדי למכור יותר ספרי ילדים

לפנות את ארגזי הספרים בבית, ולהפיץ את המסרים של הספר להרבה ילדים והורים

smartmockups_knxgku6t_edited.png

לכתוב ספר ילדים זה מסע שיוצאים אליו בדרך כלל אנשים שרוצים להעניק ערכים חיוביים וחשובים ליותר ילדים, משפחות והורים.

למעשה להפיק ספר היום זו משימה

שכמעט ואין לה חסמי כניסה,

זה לא מאוד יקר,

אפשר לעשות את זה לבד (אפשר גם עם הוצאת ספרים אבל לא חייבים),

והתהליך עצמו לא מאוד ארוך.

אבל בגלל חסמי הכניסה הנמוכים,

יש המון! ספרי ילדים בשוק,

והתחרות קשה מאוד.

וככה יוצא לי לפגוש הרבה יוצרים שעבדו מאוד קשה על הספר שלהם - ובסוף נתקעו עם ארגזים של הספרים שלהם בסלון - לא אופטימאלי נכון?

בתור איש שיווק שעובד עם סופרים כבר מעל ל-4 שנים,

ובעברי הייתי מלווה קמפיינים של גיוס המונים,

הבנתי שיש לי אחריות לעזור לכותבי הספרים גם לאחר שהקמפיין נגמר.

כי ברור שכשספר יוצא לאור יש הרבה מכירות,

כי המשפחה והחברים מתלהבים,

וזה יוצר גלים של מכירות מפה לאוזן,

ומפרסמים קצת פוסטים,

אבל לרוב - בשלב מסוים זה נגמר,

מגיעים לאיזו תקרת זכוכית כזו שקשה מאוד לפרוץ אותה,

כבר הגענו לכל מי שאנחנו מכירים,

איך מגיעים לאנשים חדשים?

ואם מגיעים לאנשים זרים לחלוטין - מה בדיוק להגיד להם?

הרי המשפחה והחברים קנו את הספר גם קצת כדי לפרגן,

אבל אנשים זרים לא מכירים אותנו,

ולכן צריך להציג להם את הספר בצורה מסויימת כדי שירכשו אותו.

אז יצאתי למסע לפצח את שיווק ספרי הילדים שעובדים איתי,

ניסיתי עשרות שיטות,

למדתי מאנשי שיווק מומחים בעולם,

והוצאתי מאות אלפי שקלים בקידום ממומן על ניסיונות,

עד שהבנתי מהם 5 הכלים שכל סופר ילדים צריך כדי להבין איך לשווק אותו בצורה נכונה.

סופרי הילדים שעובדים איתי בתוכניות הליווי והשיווק מוכרים היום בין 60-150 ספרים בכל חודש מבלי לעבוד קשה על השיווק ובלי להעלות עשרות פוסטים ברשתות החברתיות.

הם פשוט פעלו בשיטה חדשה,

שרוב הסופרים לא פועלים בה,

ולכן יש להם יתרון תחרותי משמעותי!

והיום החלטתי שאני רוצה להעניק לכמה שיותר סופרים את הכלים הללו במדריך מקיף שמסביר אותם לעומק.

המדריך יקח אתכם שלב אחרי שלב ב-5 הכלים החשובים ביותר בשיווק ספרי ילדים,

אלו כלים שלקח לי הרבה זמן לפצח ולהבין אותם לעומק - ואתם מקבלים כאן קיצור דרך משמעותי!

מה תלמדו במדריך?

  • למה 97% מהסופרים שכותבים פוסטים לפרסום הספר לא מצליחים להביא מכירות - ומה לעשות כדי לתקן את זה

  • למה בכתיבת פוסטים שמציעים את הספר אסור לכתוב על הספר עצמו?! ולמה לכתוב בפוסט על הספר פוגע במכירות של הספר (נשמע מוזר - אני מסביר הכל במדריך!)

  • איך כותבים פוסטים שבאמת מביאים מכירות לספר - בשיטה שעובדת שוב ושוב.

  • למה לכתוב את "שם הספר" ו-"התקציר שלו" בעמוד המכירה זו טעות שמונעת מאנשים לרכוש את הספר?   ומה נכון לכתוב במקום אלו כדי להביא מכירות?

  • מהו הדבר היחיד שמעניין הורים כשהם חושבים לקנות ספר ילדים? - ולמה רוב הסופרים לא מציעים את הספר שלהם בצורה נכונה? וכמובן - איך אתם יכולים לעשות זאת בצורה נכונה!

  • איך הופכים אנשים זרים שלא מכירים אותנו - לרוכשים של הספר!

  • מהם 2 השיטות האפקטיביות ביותר להגיע לקהל חדש - ואיזו שיטה הכי מתאימה לכם?

מה כתבו אנשים שעבדו איתי בשיווק הספר שלהם והשתמשו בכלים אותם תלמדו במדריך

נעים מאוד - אני גור שחר

ואני מומחה בלעזור לסופרים וכותבים למכור הרבה יותר ספרים בעזרת בניית קהילה וקידום ממומן.

ב-4 השנים האחרונות ליוויתי עשרות קמפיינים מצליחים של סופרים בגיוס המונים.

ועזרתי לכותבים של ספרי ילדים להפיץ את הספר שלהם בצורה מאסיבית, ולהגיע להרבה יותר הורים וילדים.

המדריך שאני רוצה להעניק לכם היום,

יתן לכם את הכלים הנכונים שאף אחד לא לימד אתכם,

על מנת שתדעו איך לשווק נכון את הספר שלכם,

ואיך באמת למכור אותו!

121934899_10226157440669055_132965894560