Reading a Book

הדרך בה אפשר למכור עשרות ומאות עותקים מהספר

עוד לפני שהוא הודפס!
תוכנית ליווי אישית לקמפיין גיוס המונים מצליח לספר

במיוחד עבור כותבים שרוצים להוציא ספר לאור,
מבינים שגיוס המונים 
זו הדרך האפקטיבית ביותר לבנות קהל קוראים גדול,
ורוצים להצליח בקמפיין

Audience

כשחושבים על להוציא לאור את הספר בגיוס המונים,
בדרך כלל עולות שאלות כמו:
"מה לכתוב בעמוד הפרויקט?"
"מה צריך להיות בסרטון הגיוס?"
"מה יעד הגיוס שכדאי לשים?"
או - "אילו תשורות כדאי לשים?"

אבל האמת היא - שכל הדברים האלו הן לא המהות,
תשורות טובות הן חשובות, אבל הן לא מה שיגרמו לגיוס מוצלח,
ומה לכתוב בעמוד הפרויקט או מה להכניס בסרטון - זה בהחלט חשוב,
אבל אלו לא השאלות הראשונות שצריך לפתור.

לעשות גיוס המונים זו משימה שצריך לדעת לעשות בצורה מקצועית כדי לגייס בהצלחה!
והדבר הראשון שצריך לעשות הוא - להציב מטרה! לא מטרה כלכלית.

כי אם המטרה מהקמפיין היא לגייס כסף לספר - זו לא מטרה מספיק טובה,
ואם מבחינתכם להגיע אל היעד, בגיוס שרובו וכולו בני משפחה וחברים -

זה בסדר, אבל בשביל זה אתם לא צריכים עזרה של אף אחד.

אז מהי כן מטרה של מי ששואף גבוה:
לבנות קהל גדול סביב הספר והמסר שירצה לקרוא ולעקוב אחרי בדיגיטל!
להגיע לעשרות ומאות אנשים שיקנו את הספר עוד לפני שהוא יוצא!
ולהצליח להפוך את הקמפיין למינוף לספר עצמו!

וכדי שהמטרות האלו יקרו אנחנו רוצים להתמקד ב-3 דברים מרכזיים,
והם לא הטקסט לעמוד הפרויקט, הסרטון או התשורות,
אלו 3 דברים שקמפיינים שעושים אותם כמו שצריך מצליחים באמת לגייס יותר,
וגם הופכים את הקמפיין למינוף וסיפור הצלחה!

אלו 3 העקרונות שחייבים להיות בכל קמפיין גיוס המונים מצליח:
* לדייק את המסר וערך של הפרויקט
* לבנות קהילה שרוצה לקנות את הספר עוד לפני שהקמפיין מתפרסם.
* ליצור אסטרטגיה שמובילה את הקהילה לתמוך.

כשיש לנו את 3 אלו הסיכויים לגייס גדלים משמעותית,
והיופי הוא - שלכל אחד העקרונות הללו יש שיטות,
לא צריך להמציא את הגלגל מחדש ולשבור את הראש מה יעבוד,
אפשר ללכת עם שיטות מוכחות שכבר עבדו ללקוחות שלנו שוב ושוב.

כמה דברים שקורים ללקוחות שלנו בקמפיינים:
* הרבה מהם מגייסים בין 20%-50% ב-3 הימים הראשונים!
* הם מגיעים לקמפיין עם תוכנית עבודה מסודרת שבה הם יודעים מה צריך לקרות כל יום,

וככה הם פחות לחוצים.
* הם לא מנחשים מי יתמוך בפרויקט, אלא הם מגיעים ליום העליה לאוויר עם רשימה מסודרת שמאפשרת להם לעבוד בצורה פשוטה יותר.
* מראיינים אותם בתקשורת על הפרויקט, והם מצליחים להגיע ליותר אנשים.
* אצל רוב הלקוחות שלנו לפחות 40% מהתומכים אלו אנשים זרים לחלוטין!

הדברים הללו לא קורים כמו קסם,
הלקוחות שלנו פועלים בשיטות שהוכיחו את עצמם שוב ושוב ושוב,
זה לא קלי קלות,
וזה לא פיקניק,
אבל שעובדים בשיטות מוכחות,
ומוכנים להשקיע בחלום,
מגיעים לתוצאות שלפעמים קשה להאמין שהן אפשריות!

אנחנו מציעים תוכנית ליווי אישית שתופרת לכם את ההצלחה בקמפיין מא' ועד ת'.
התוכנית מיועדת לכותבים שרוצים להצליח עם הספר בגיוס המונים ולמנף את ההצלחה שלהם גם אחרי הקמפיין!

היא לא מיועדת למי שמצפה שהכל יהיה פשוט וקל,
היא לא מיועדת למי שלא מוכן להשקיע בחלום שלו,
והיא לא מיועדת למי שמצפה להרים קמפיין מחר!

אבל מי שמוכן להשקיע בקמפיין ורוצה להצליח איתו בצורה הכי מקצועית שיש - אנחנו כאן כדי לעזור לזה לקרות בצורה אפקטיבית יותר!
 

 
Stack of Books

שלב אחרי שלב - איך אנחנו מביאים הצלחות בקמפיינים!

שלב ראשון - מציבים מטרות ומדייקים את המסר

  • נבין בדיוק מהן המטרות הנכונות לכם - ואיך להגיע אליהן.

  • איך לבחור יעד גיוס מדוייק לפרויקט שלכם.

  • איך לא להיות "עוד ספר" באתר גיוס ההמונים, איך לבלוט מעל שאר הקמפיינים ולהציג את הייחודיות של הספר.

  • איך יוצרים מסר שהופך את הקמפיין להצלחה!

שלב שני - בונים קהל של אנשים שרוצים לתמוך בפרויקט עוד לפני שהוא עולה

  • איך כותבים פוסטים שאנשים לא יכולים להתעלם מהם.

  • מהי השיטה להפוך אנשים זרים לקהל שעוקב אחרינו ורוצה לתמוך בספר עוד לפני שהקמפיין עולה.

  • איך הופכים את העוקבים שלנו לקהל שיפיץ את הקמפיין לחברים שלו!

  • ואיך יוצרים את כל זה גם אם מתחילים ללא קהל בכלל.

שלב שלישי - בניית עמוד הפרויקט

  • איך יוצרים עמוד פרויקט אפקטיבי שהופך גולשים לתומכים.

  • מהי השיטה לרשימת תשורות שמניעה אנשים לתמוך בסכומים גבוהים

  • ואיך יוצרים תסריט לסרטון גיוס שהופך את הקמפיין למיוחד - גם בלי צלם מקצועי.

שלב רביעי - בונים תוכנית לגיוס הקמפיין

  • מה קורה כל יום מהרגע שעולים לאוויר כדי להצליח בגיוס.

  • איך יודעים מי הולך לתמוך בפרויקט לפני שהקמפיין מתחיל.

  • איך בונים תוכנית עבודה מלאה כדי להגיע מוכנים להצליח לגייס את הקמפיין בצורה אפקטיבית יותר.

יוצאים לדרך ביחד!

תמיכה מלאה

לכל אורך התהליך נהיה זמינים עבורכם לכל שאלה, התלבטות, התייעצות, הערות ותיקונים, אתם לא לבד בתהליך הזה, אנחנו צועדים בו ביחד איתכם.

קבוצת פייסבוק

חוכמת ההמונים מנצחת הכל! בקבוצה שלנו יזמים שגייסו קמפיין בהצלחה או שנמצאים בדרך להצליח עם הקמפיין שלהם. והדעה שלהם שווה זהב!

אתם חלק מקהילה של סופרים-יזמים

ואתם ממש לא לבד

כבר עזרנו לעשרות קמפיינים להפוך לסיפור הצלחה

"בתהליך עם גור בונים את הכל כמה חודשים מראש, ונפגשים כל כמה שבועות לפגישה, בכל שיעור יש מצגת וכל שלב בדרך יש לי משימות. ככה שאני לא צריכה לחשוב על כל הדברים באותו רגע ויש סדר לדברים. זה ממש אפשר לי להרפות ולהרגיש שאני יכולה להתרכז בכל דבר בזמנו. מעבר לפגישות האלו גור תמיד זמין במייל וענה לי על כך שאלה.
ואז כשהתקרבתי לקו זינוק של ההדסטארט כבר הכל היה מוכן ומסודר.היתה לי תכנית, ידעתי מה אני עושה. ויכולתי לתת לעולם להגדיל את התנועה. הייתי רגועה להפליא במשך רוב ההדסטארט, ובאמת הרגשתי שאני יכולה להרפות ולתת אמון."

Screenshot_3.png

ורד רוטנברג

יוצרת "מחברת האיתותים"

"גור מקצוען, בזכותו ידעתי איך לפעול בכל שלב בהדסטארט ואפילו נהנתי והתפתחתי מאוד בזכות הקמפיין.
מעבר לכך מדובר באדם מיוחד ומדהים.
אני בטוח שאעבוד איתו שוב בעתיד וממליץ עליו בחום"

עומר האן

מחבר הספר "שנת ההתפתחות"

Screenshot_1.png

"את העבודה עם גור אפשר לסכם במשפט אחד:

"בלעדיו זה לא היה קורה"
פרויקט גיוס ההמונים שלי הסתיים בהצלחה, אני עומדת להוציא את הספר שלי לאור, זה אמיתי וזה עומד לקרות בזכות גור שחר."

בלה חבצקין

מחברת הספר "שורשים על המים"

bella.png

"את ההחלטה ללכת לקורס של גור שחר

אני יכולה לסכם במילה אחת:  מתנה !
אם יש מישהו ביניכם שמחפש עבודה קלה,
אני ממליצה לו בחום לרוץ ולמצוא לעצמו גורו אחר.
הגור הזה (שלנו) לא יעשה את העבודה בשבילכם, אבל הוא יעשה הרבה יותר מזה. 
הוא יאיר לכם בעדינות את הדרך אליכם. 
הוא ידרוש מכם בחיוך ביישני ולא מתפשר,

שתתחייבו לפרויקט שלכם. 
וזו תהיה משימת החובה הראשונה והחשובה ביותר בכל הדרך המופלאה שאתם הולכים לעבור איתו."

Screenshot_2.png

דבורה לילי כהן

מחברת הספר "ארץ לאיבוד"

"רציתי להודות לגור ואף המליץ עליו על הליווי הדיגיטלי

המצוין שלו. 
ההדרכה הטובה והיסודית שהכין לנו, על כל שלבי הפעולות הנצרכות לפי הסדר, עוד הרבה לפני שמתחילים את הגיוס.
זאת בנוסף לתמיכה בקבוצת הפייסבוק ועל התשובה לכל שאלה, שהורגש שהושקעה בה מחשבה ומאמץ

לדייק ולהציע את הפתרון הטוב ביותר.
אני בטוחה שלולי זאת לא היה שום סיכוי לפרויקט להצליח
למעשה עברתי מסע חשוב בחודשים האחרונים, התאמצתי לבצע את כל משימות הקורס גם כשזה לא הלך לי בקלות. 
הצלחתי לבנות לי קהילה, ויצרתי לעצמי אוהדים לספר.
בסיום הקמפיין חשתי שהיתה זו הצלחה גדולה. לא רק כספית אלא בעיקר בזכות הבעת אמון של התומכים ושאר הקהילה שיצרתי, ועוד יותר מכך, הבעת אהדה. 
כמות האהדה שהרגשתי שמורעפת ומשוגרת לעברי בשבועות האלה מילאה אותי בהתרגשות, באנרגיה ובשמחה."

Screenshot_3.png

ענת רפאלוב

מחברת הספר "אוצר ישראלי"

"גור מקצועי ונעים לעבוד איתו. הוא מסביר הכל בצורה ברורה ומעניינת והרעיונות שלו מעולים! בזכותו הצליח קמפיין ההדסטארט להוצאת הספר שלי וגייסתי מעל ל-100%!!!
הוא תמיד זמין לשאלות ועונה בסבלנות ומקצועיות. ממליצה מאוד על עבודה איתו, חובה לכל מי שעושה קמפיין הדסטארט!!"

שלומית בוזנח בלאו

מחברת הספר "תעביר את זה הלאה"

Screenshot_4.png

"לאחר המסע המטורף הזה אני חייבת לציין שללא ספק הבחירה שלי בגור כמלווה הקמפיין היתה אחת הבחירה החשובה והטובה ביותר שלקחתי והיא שהביאה את הקמפיין הזה להצלחה! תהליך ההכנה , ימי הקמפיין עצמם דרך העליות והמורדות שלהם, ההתמודדות בזמן אמת עם המתרחש ומעל לכל המקצועיות, האכפתיות והשירותיות של גור מציבות אותו ללא ספק במקום הראשון וכך גם את מי שבוחר בו 🙂... גור אני שמחה שפירגנתי לי את הליווי שלך! קיבלתי מעבר להצלחה, כלים להמשך הדרך, ולימוד מעמיק גם של העסק שלי וגם על עצמי. פנינים שילוו אותי בהמשך הדרך.... תודה רבה!"

Screenshot_5.png

נעמי יוגב

יוצרת ערכת הקלפים "אינסייט"

"חד משמעית לא כדאי לצאת לפרויקט מימון המון ללא הדרכה לימוד והכוונה צמודה ומקצועית ורק גור שחר הוכיח את יעילות השיטה שלו להצלחה
בנוסף לנסיון למקצועיות ולזמינות הוא גם בן אדם אכפתי ורגיש
בחירה בגור כיועץ ומלווה לפרויקט היא השקעה נבונה ונכונה"

אמירה לידר

מחברת הספר "לא צריך יותר מידי"

Screenshot_6.png

"גור לימד אותי להתמודד עם החשיפה הציבורית עוד לפני מועד עלייתו לאוויר של הפרויקט.
זה לא היה פשוט לאישה האנונימית שהייתי, להכניס אנשים זרים לחיי הפרטיים, להעלות תמונות אישיות שלי ולכתוב פוסטים החושפים את נבכי נשמתי.
הוא לימד אותי כיצד להתנהל בזירה של המדיה החברתית

שהייתה עד אז זרה לי.
אני מברכת על ההחלטה לקחת את גור כמלווה אישי לדרך ולתהליך שעברתי.
אני ממליצה לכל מי שרוצה לצאת בקמפיין מימון המונים"

Screenshot_8.png

ליאת אהרון

מחברת הספר "פשוט לסלוח"

"אין לי מילים לתאר איזה תענוג צרוף היתה העבודה מול גור. החל משלב ההתייעצות הראשונית , לשלב ההכנות לפני העליה לאויר וכמובן בזמן הקמפיין. הספר גייס 104% (41,000) ב37 יום ואין לי ספק שבלי גור זה פשוט לא היה קורה!!"

דנה בירן

יוצרת הספר "כמוסות חיים"

DANA (1)_edited.jpg

"גור יועץ גיוס המונים מוכשר ורב אשכולות , בעל ידע נרחב ומעמיק בכל הנושאים הנכללים בגיוס המונים: ניואנסים טכניים, אסטרטגיים, שיווקיים,פסיכולוגיים, מבין בתסריטאות גם. ממלציה בחום רב, הקמפיין של הספר שלי "היער הקסום" הגיע ליעד תוך 10 ימים, היה לי כיף לעבוד איתך , ממליצה לכל חבריי."

גילי דרובר

יוצרת ערכת "היער הקסום"

Untitled design (7).png

"הכרתי איש ואדם באמת נדיר,אינטליגנטי, נדיב אשר יודע לתת שירות טוב וזה די נדיר בימים אלה. גור הדריך אותי לקראת הקמפיין שלי, צעד צעד, העניק בטחון והרגשה טובה, היה נדיב וסבלני לאורך כל הדרך כולל בזמנים מאתגרים וזכיתי לסיים קמפיין בהצלחה כולל יעד שני שגם אותו השגנו.

ממליץ בחום על גור שחר!"

דורון אורסיאנו ויטנר

יוצר ערכת הקלפים טוטם החיות בישראל.

Screenshot_9.png

"התרומה של גור לקמפיין היתה ענקית

לגור יכולות בתחומים רבים.
חוזקות מקצועיות, הבנה תהליכית

וגם יכולת לדעת כמה צריך להיות עבור היזם.
בקיצור, אם לא הייתי מובן, אני ממליץ בחום על גור.
במסע שעברתי הבנתי שתהליך שיווקי צריך את הזמן שלו, וחשוב להתחיל מספיק מוקדם. (וגם לדעת כיצד לפעול) לכן, במבט לאחור הייתי ממליץ לכל יזם להיפגש כמה שיותר מוקדם עם גור."

Screenshot_10.png

ספיר רוזנבוים

מחבר הספר "פרטיזן בתל אביב"

"לגור משנה סדורה כי הוא כבר היה בסרט הזה וידע להוביל אותי תוך רגישות מקסימלית. ותבונה רבה.

התמזל מזלי והגעתי לאדם הנכון.
התכנון היה קפדני ומעל ומעבר.
הרמנו קמפיין מדהים שעבורי היה חוויה נהדרת שהגיעה ליעד שבועיים לפני מועד סגירתו, ביחד יצרנו פוסטים מקוריים וחשיבה מחוץ לקופסא כפי שנדרש מאופי הספר.
ממליץ על גור כמלווה פרויקטים בתחום זה"

2019-03-15 (2).png

ג'וני ירום

יוצר הספר "פתגמים בתלבושת החידה"

מי אני?

נעים מאוד, אני גור שחר, אני אוהב כתיבה, שיווק, אנשים יצירתיים וטחינה!

וסוכנות Switch On אותה אני מנהל משלבת את כל אלו תחת קורת גג אחת

(חוץ מהטחינה כמובן).

 

ב-4 השנים האחרונות עזרתי לעשרות סופרים להצליח בקמפיינים של גיוס המונים,

ייעצתי וליוויתי סופרים בבניית קהל קוראים גדול ברשת,

כזה שעוקב אחריהם, רוכש את הספרים שלהם וממליץ עליהם.

ואני עוזר לכותבים למכור הרבה יותר ספרים

ולהעניק את הערך שלהם לעולם.

 

והמטרה מספר אחת של תוכנית הליווי שלי היא ליצור קמפיין מצליח שמגיע אל היעד

ויוצר קהל קוראים לכותב הספר!

 

אני מאמין שלכותבים יש את הכוח להשפיע על יותר אנשים, להעניק מסר,

ולייצר ערך משמעותי סביבנו.

אני כאן כדי לעזור לזה לקרות מהר יותר, ובצורה אפקטיבית!

גור תמונה.png

רוצים להתקדם? בואו נדבר

אם אתם לוקחים את הפרויקט שלכם ברצינות,

ורוצים לעשות אותו בדרך המקצועית ביותר,

אני רוצה להזמין אתכם לתאם איתי שיחת ייעוץ והתאמה ללא עלות וללא התחייבות.


בשיחה נוכל לבדוק האם הפרויקט שלכם מתאים לתוכנית,

ונוכל להבין האם מתאים לנו לעבוד ביחד

 והאם אנחנו יכולים לעזור לכם להגיע להצלחה!

שימו לב!
בגלל שהתוכנית שלנו היא אישית ומקיפה,

חשוב לנו להבין שאנחנו עובדים עם אנשים רציניים שבאים ליישם, לעשות, ולעבור את המסע הזה.
ולכן, אם אתם מרגישים שזה לא הזמן, וזה עדיין לא נכון עבורכם,
או אם אתם לא מוכנים להשקיע בקמפיין שלכם - אז כנראה שכרגע לא מתאים לנו לעבוד ביחד.

אם אתם אנשים של עשיה ופעולות,

כאלו שרוצים להבין איך עושים את הדברים בצורה המדוייקת והאפקטיבית ביותר,

ומוכנים לעוף על הפרויקט שלכם!
אז יאללה, תמלאו פרטים ונדבר :)

 

 

שואלים אותי הרבה

למי מתאימה התוכנית?


לכל מי שרוצה להוציא לאור ספר בעזרת גיוס המונים. אנחנו עובדים עם כל סוגי הספרים - ילדים, פרוזה, שירה, עיון. הכל!




אם אין לי קהל תומך עדיין, האם התוכנית מתאימה לי?


לגמרי כן! התוכנית הזו בנויה בייחוד למי שעדיין לא בנה קהל ורוצה לעשות את זה בצורה אפקטיבית לפני שהקמפיין עולה.




מתי נכון להתחיל לעבוד על הקמפיין?


אנחנו ממליצים להגיע אלינו החל משלב שהדרפאט הראשון כתוב. אם הספר עדיין בתהליך כתיבה, זה עדיין לא הזמן. כל שלב לאחר מכן - מצויין!




האם אתם מתחייבים להצלחת הפרויקט?


ההתחייבות הכי טובה שלנו אלו אחוזי ההצלחה המטורפים שלנו, אנחנו הבאנו הצלחות רבות לסופרים רבים, והתוכנית שלנו היא ספציפית למי שרוצה להוציא ספר בגיוס המונים. ועם זאת אנחנו לא יכולים להתחייב להצלחה מכיוון והיא ממש לא תלויה בנו. הקמפיינים הכי מצליחים שלנו אלו היזמים שלקחו את הכלים שלנו אבל הבינו שהאחריות להצלחה היא שלהם! ולכן הם הגיעו להישגים הכי מטורפים, ולגיוסים גבוהים יותר מהיעד שהציבו.




אולי תעשו את הפרויקט במקומי?


זה דוגמה לגישה שהיא פחות נכונה בעינינו. מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא מאמינים שמישהו אחר יכול להצליח לשווק את הקמפיין כמוכם. כמו שלא הייתם נותנים למישהו אחר לגדל את הילדים שלכם, כך הספר הוא כמו הבייבי שלכם. סידור של ניהול פרויקט במקום או לצד היזם מתאימים יותר לקמפיינים של אירגונים או עמותות, כשמדובר בפרויקט פרסונלי של יוצר וכותב - אין אף אחד אחר שיכול לעשות את זה במקומו, ואנחנו לא מאמינים בכך. לנו יש כלים מקצועיים שיעזרו ליוצר לעשות זאת בצורה מקצועית, ואנחנו יודעים שאלו כלים אפקטיביים פשוט כי הצלחנו איתם שוב ושוב ושוב…




למה אני בכלל צריך ליווי?


כשלוקחים מלווה מקבלים איש מקצוע שרואה את הדברים מלמעלה, שיודע לזהות מה עובד, פשוט כי הוא ראה כבר הרבה פרויקטים מכל מיני סוגים, כשצועדים לבד צריך ללמוד המון ולבד, זה בסדר גמור, אבל צריך לקחת בחשבון שלקחת ליווי - זה לקחת קיצור דרך.