• גור שחר

איך למכור את המוצר שלכם בקלות אחרי שגייסתם קמפיין בהצלחה!

עודכן: 5 באוג׳ 2019

אז הפרויקט שלכם הסתיים, איזו נפילת מתח! תרשו לעצמכם להודות לכולם ולקחת מנוחה קלה! עשיתם עבודה טובה :-)

עכשיו אני מזמין אתכם ללמוד איך תוכלו בעזרת כלים טכנולוגיים פשוטים להמשיך ולמכור באופן עצמאי את המוצר שלכם גם אחרי שהקמפיין שלכם גייס בהצלחה.


הרבה אנשים בוחרים לעשות מכירה טלפונית בלבד, לבקש מהמעוניינים ליצור קשר טלפוני, ורק לאחר ביצוע העברה בנקאית או תשלום באמצעות אפלקציות ייעודיות - יבוצע המשלוח.

האופציה הזו מסורבלת מאוד ומפספסת את המטרה. ככל שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יצטרך לעבור יותר שלבים בדרך לרכישה - יש יותר סיכוי שהוא ינטוש באמצע.


אז אני רוצה לספר לכם שאתם יכולים למכור את המוצר שלכם בעזרת דף אינטרנט פשוט וקל ובעלות מאוד מינימאלית. הלקוח יכנס לעמוד, יזין פרטי אשראי - וזהו! אתם תקבלו מייל פרטי המשלוח שלו ותבצעו את ההזמנה.

אתם לא תצטרכו שום ידע בבניית אתר או עיצובו, אלה פשוט ביצוע של כמה מהלכים פשוטים.


אז נתחיל? קדימה!


Drove

דרוב היא מערכת פשוטה ויעילה לאסוף קהל ולהניע אותו לפעולה. המערכת מספקת ניוזלטרס, דפי נחיתה, חנות אלקטרונית, קמפיינים של מימון המונים, עמודי מכירת כרטיסים ועוד...

דרך המערכת תוכלו לפתוח בקלות ובמהירות חנות פשוטה למכירת המוצר שלכם!


היתרונות: קלה לתפעול, ממשק נוח וידידותי, ניתן למכור מספר מוצרים, המערכת מאפשרת לאסוף מידע על קהל שרוכש את המוצר ולהמשיך לשמור איתו על קשר בעזרת ניוזלטרס וניתן להתחיל למכור במסלול החינמי שלהם.


חסרונות: לפריקים של עיצוב, לא ניתן לשנות יותר מידי את העיצוב של החנות, הם בנו טמפלט יחסית פשוט שנועד כדי להמיר בצורה קלה, אך למי שממש חשוב לו לעצב הכל בעצמו - זה לא מתאים.