• גור שחר

פרויקטים שעשו את זה אחרת

עודכן: 22 ביולי 2019

אחד הדברים החשובים לפני שאתם מתחילים לבנות את קמפיין מימון ההמונים שלכם זה ללמוד מאחרים! אם תקחו השראה מקמפיינים שהצליחו בצורה מדהימה - תוכלו להבין מה הם עשו נכון ואולי לעשות משהו דומה גם אצלכם.

תזכרו - אתם לא הראשונים, הרבה לפניכם כבר הצליחו, שווה לכם ללמוד מהם.


אז הנה כמה פרויקטים שאני אוהב במיוחד, וכמה מילים על כל אחד:


הפיל הכחול - הסרטון ששבר את הרשת

הפיל הכחול, שהוציאו את האלבום השני שלהם בקמפיין מימון המונים באתר הדסטארט, יצרו סרטון סופר ויראלי שפשוט שבר את הרשת.

בעמוד הפרויקט מספר היוצר על איך הוא הרגיש מיואש אחרי היצירה של האלבום הראשון, איך פתאום היתה לו ריקנות כזו. והסרטון - הומוריסטי אך משדר בדיוק את אותו הדבר, מעיין ייאוש, ואיכשהו הם הצליחו לעשות את זה מקסים ונוגע.


מוזמנים להציץ בעמוד הפרויקט - https://headstart.co.il/project/42152

 

עיניים פקוחות למדע - מקצועיות ואמינות

הפרויקט הזה, שבתוך 6 ימים הגיע אל היעד (60 אלף) והסתיים הרבה מעל היעד (מעל 90 אלף) יוצר פה חוויה מעניינת לגולש.

מעבר לסרטון המעמיק והמעניין, עמוד הפרויקט מעמיק בצורה שלא תמיד רואים. תמיד יהיו קולות שיגידו לנו - תכתבו קצר וקולע, ודווקא פה הפירוט הרב, הגרפיקה המצוינת והעמקה - יוצרים אמון גדול של הקהל ביוצרים.


קחו כמה דקות להציץ - https://headstart.co.il/project/41415

 

הפלסטרים של DEDE - אומן בפעולה