• גור שחר

15 רעיונות לפוסטים שאתם יכולים לפרסם על הקמפיין שלכם

עודכן: 5 באוג׳ 2019

רציפות הפעילות שלכם ברשתות החברתיות חשובה מאוד, היא תשמור את הקהל שלכם מעודכן ותוביל אותו לתמיכה בפרויקט.

לרובנו קשה לייצר הרבה פוסטים, ולפעמים ההתלבטות מה לכתוב עוצרת אותנו מלפרסם.

יצרתי לכם רשימה של פוסטים שאתה יכולים לפרסם על הקמפיין שלכם, רוב הרעיונות כבר עבדו לי בצורה יפה בקמפיינים קודמים של מימון המונים.


אז בואו נתחיל:


1. פוסט חשיפה - ספרו בהתרגשות על יציאת הקמפיין שלכם לאור, עשו זאת בצורה חגיגית ככל הניתן, בכל זאת, זוהי ההשקה שלכם!


2. ספרו על מאחורי הקלעים של היצירה שלכם ותהליך העבודה עליה, שתפו גם את הקהל בקשיים שהיו לכם - הם לגמרי חלק מהיצירה.


3. צלמו סלפי של עצמכם מספרים על הפרויקט במשך דקה עד דקה וחצי. מתביישים? קחו טיפ - תתחילו עם לחייך בכוח, זה יעזור לכם לדבר בצורה נעימה ונכונה. ואל תצפו שהטייק הראשון יצא מושלם, תתאמנו קצת מול המצלמה עד שתתרגלו אליה ותדברו איתה כאילו היא החברה הכי טובה שלכם.


4. בקשו מאנשים שתמכו וקרובים אליכם לצלם סלפי של עצמם ממליצים על הפרויקט.


5. טעימות מהיצירה - שתפו את הקהל שלכם בטעימות וחלקים מתוך היצירה.


6. ספרו לקהל על הערכים של הפרויקט שלכם ולמה חשובה שהוא יצא לאור. העובדה שהפרויקט הוא החלום שלכם לא מספיקה, תחקרו פנימה ותחפשו את הערך של הפרויקט שלכם, מה הוא נותן לעולם?