- גור שחר
15 רעיונות לפוסטים שאתם יכולים לפרסם על הקמפיין שלכם
עודכן ב: 5 אוג 2019
רציפות הפעילות שלכם ברשתות החברתיות חשובה מאוד, היא תשמור את הקהל שלכם מעודכן ותוביל אותו לתמיכה בפרויקט.
לרובנו קשה לייצר הרבה פוסטים, ולפעמים ההתלבטות מה לכתוב עוצרת אותנו מלפרסם.
יצרתי לכם רשימה של פוסטים שאתה יכולים לפרסם על הקמפיין שלכם, רוב הרעיונות כבר עבדו לי בצורה יפה בקמפיינים קודמים של מימון המונים.
אז בואו נתחיל:
1. פוסט חשיפה - ספרו בהתרגשות על יציאת הקמפיין שלכם לאור, עשו זאת בצורה חגיגית ככל הניתן, בכל זאת, זוהי ההשקה שלכם!
2. ספרו על מאחורי הקלעים של היצירה שלכם ותהליך העבודה עליה, שתפו גם את הקהל בקשיים שהיו לכם - הם לגמרי חלק מהיצירה.
3. צלמו סלפי של עצמכם מספרים על הפרויקט במשך דקה עד דקה וחצי. מתביישים? קחו טיפ - תתחילו עם לחייך בכוח, זה יעזור לכם לדבר בצורה נעימה ונכונה. ואל תצפו שהטייק הראשון יצא מושלם, תתאמנו קצת מול המצלמה עד שתתרגלו אליה ותדברו איתה כאילו היא החברה הכי טובה שלכם.
4. בקשו מאנשים שתמכו וקרובים אליכם לצלם סלפי של עצמם ממליצים על הפרויקט.
5. טעימות מהיצירה - שתפו את הקהל שלכם בטעימות וחלקים מתוך היצירה.
6. ספרו לקהל על הערכים של הפרויקט שלכם ולמה חשובה שהוא יצא לאור. העובדה שהפרויקט הוא החלום שלכם לא מספיקה, תחקרו פנימה ותחפשו את הערך של הפרויקט שלכם, מה הוא נותן לעולם?
7. כשמד הגיוס שלכם עובר את ה-50%, שתפו צילום מסך שלו, זה יראה לקהל שיש תמיכה בפרויקט, ושהוא מתקדם יפה, ויעודד עוד אנשים לתמוך.
8. תתמקדו באחת התשורות המיוחדות בפרויקט שלכם וספרו עליה בפוסט מעמיק.
9. בקשו פידבק מהקהל שלכם, ותתייעצו איתם לגבי היצירה שלכם (התייעצות לגבי 2 אופציות לכריכות של ספר, או איזה שיר הם אהבו יותר מתוך האלבום שלכם) - זה יגרום להם להרגיש חלק ממנה ולרצות לתמוך.
10. ספרו על יצירות ששאבתם מהם השראה, ועל פרויקטים שמעניינים אתכם.
11. תסבירו לאנשים איך (באופן הכי טכני) עובדת שיטת מימון ההמונים. אומנם בישראל המילה הדסטארט כבר הפכה למותג, אבל עדיין הרבה אנשים לא ממש מבינים איך זה עובד.
12. ספרו על שיתופי הפעולה שלכם - על האנשים שעזרו לכם לאורך הדרך והם גם חלק מהפרויקט, כך הקהל יכיר אותם טוב יותר.
13. תעלו צילומי מסך של התגובות שאתם מקבלים, בין אם זה תגובות מפרגנות בקמפיין עצמו ובין אם בהודעות ששלחו לכם בפרטי - זה ישדר לקהל הצלחה והתלהבות.
14. ספרו על היום-יום שלכם כיוצרים, זה נשמע מעט מרתיע ומפחיד, אבל להיכנס פנימה ולחשוף חלקים מעצמכם זה עניין חשוב מאוד כשמחליטים לצאת לקמפיין מימון המונים ליצירה שלכם. אל תתעקשו לכתוב רק על הפרויקט - ספרו על עצמכם.
15. תעדכנו על כל שינוי בפרויקט שלכם, העלתם תשורה חדשה - תעשו מזה פוסט! הגעתם לתקשורת - צלמו את הכתבה. תשמרו בצד כמה נקודות חזקות ותחשפו אותם לאורך הפרויקט!
בהצלחה בפרויקט :-)