• גור שחר

תאמינו לי! - איך לגרום ליותר גולשים לתמוך בפרויקט מימון ההמונים שלכם

עודכן ב: 5 אוג 2019

פרויקטים של מימון המונים מבוססים על אמון. תחשבו על זה - כשאתם תומכים בקמפיין אתם למעשה נותנים אמון במי שיצר אותו. אתם סומכים עליו שהוא מסוגל ליצור את הפרויקט אליו הוא מתחייב במידה ויגייס, אתם מאמינים לו שהוא ישלח את התשורות שמגיעות לתומכים בזמן ואתם עד כדי כך מאמינים לו שאתם מוכנים לתת את כספכם מראש עוד לפני שיש בכלל מוצר.


ולכן, אתם בתור יזמים צריכים לעשות הכל כדי לחזק את רמת האמינות של הפרויקט שלכם. אתם רוצים שהגולשים בעמוד הפרויקט והעוקבים אחריכם ירגישו שהם מכירים אתכם (גם אם מעולם לא פגשו אתכם אישית) ויסמכו עליכם.


אז הנה כמה טיפים איך לחזק את האמינות של הפרויקט שלכם:


* ריק פה לגמרי - כשאתם מעלים את הקמפיין לאוויר אל תרוצו לספר עליו בפייסבוק. כאשר אנשים זרים או ממעגלים רחוקים יותר יתקלו בקמפיין שלכם הם ירצו לראות שאנשים אחרי כבר הצטרפו אליו. רוב התומכים לא ירצו להצטרף לקמפיין שמעט מאוד אנשים תמכו בו, או חלילה שלא תמכו בו כלל.

לכן את ה-20% הראשונים תגייסו ביחד עם הקרובים אליכם - חברים, משפחה וכו... אלו האנשים שמאמינים בכל ומכירים אתכם כבר מקרוב. רובם ישמחו לתת לכם את הדחיפה הראשונית.

כשתומך פוטנציאלי רואה שהקמפיין כבר התקדם כמה צעדים, יש יותר סיכוי שהוא יאמין שהפרויקט מסוגל לגייס - ויצטרף בעצמו. תזכרו זאת - אנשים רוצים להצטרף לפרויקטים שמצליחים, ולא לכאלו שהם מרגישים שאין להם סיכוי.


* אימל'ה מצלמה - בסרטון גיוס (שאני מקווה שאתם לא מוותרים עליו כי הוא מקפצת אמינות מטורפת) תדאגו שיהיה חלק בו יראו אתכם, חשופים לחלוטין, עומדים מול המצלמה, מספרים קצת על עצמכם ועל הפרויקט שלכם ומזמינים אנשים לתמוך.

תזכרו - הפרויקט היצירתי שלכם - הוא אתם! רוב הגולשים ברשת היום מעדיפים לצפות בסרטון מאשר לקרוא הרבה טקסט. ברגע שיראו אתכם מדברים על הפרויקט ומזמינים אנשים להצטרף אליו, זה ייצור תחושה יותר אישית, אותנטית ונעימה אצל הגולש מאשר אם הסרטון שלכם יראה כמו פרסומת נטו למוצר.

תזכרו שאתם לא פרסומת - אתם לא פותחים קמפיין כדי למכור! הקמפיין שלכם נועד כדי לגייס אנשים להצטרף אליכם להיות שותפים ביצירה שלכם - ולכן חשוב שיראו אתכם.


* אל תצלם את הקנקן אלא את מה שבתוכו - אם יש למוצר שלכם ערך ויזואלי (ספר עם איורים, צילומים, ערכת קלפים מעוצבת וכו...) תנו לקהל לראות כמה שיותר, אל תשמרו את העיצובים בסוד. אם הויזואליה של הפרויקט שלכם מיוחדת החשיפה של חלק מהעיצובים תמשוך את הקהל ותגרום לו להתעניין יותר בפרויקט ומעבר לכך תראה לתומכים הפוטנציאליים שלכם שהפרויקט שלכם אכן בתהליך עבודה ומתקדם לאט לאט. (כמובן, חשוב להבהיר לתומכים שהפרויקט יוכל לצאת לאור רק לאחר גיוס מוצלח. ועדיין, זה מצויין להראות להם שאתם משקיעים בפרויקט.)



לסיום, תזכרו שאתם בונים אמון אצל הקהל שלכם, ואמון בונים בעזרת כנות. ברשת לפעמים קל לנו להסתתר מאחורי איזו דמות שאנחנו שמים לעצמנו - כזאת שכל הזמן מטיילת בחו"ל, או מבלה ויוצאת עם חברים כל היום, דמות כזאת שהחיים שלה מדהימים. זה אומנם עושה רושם טוב אך אין בזה הרבה אמת. כשאתם משווקים את הקמפיין שלכם ומספרים עליו תזכרו לספר את המציאות, ספרו על הרגעים המרגשים בעבודה על היצירה, אבל תזכרו לספר גם על הקשיים ועל איך צמחתם מהם.


בהצלחה

איך לגייס קמפיין מימון המונים מנצח!

אני רוצה להזמין אתכם לצפות בהדרכה חינמית שתיתן לכם את הכלים לגייס קמפיין מימון המונים מנצח, להוציא את היצירה שלכם לאור ולהגשים את החלום שלכם!

בואו נשמור על קשר

פעם בשבועיים אני שולח ניוזלטר עם מלא תוכן איכותי על מימון המונים, טיפים, מדריכים והכוונה ליזמי פרויקטים!

בנוסף - הנחות מיוחדות על כל ההרצאות, הסדנאות והכלים שאני משיק - והם כולם נועדו לעזור ליוצרים כמוכם עם הקמפיין שלכם.

ואל דאגה, אני לא שולח ספאם, ותמיד תוכלו להסיר את עצמכם בלחיצת כפתור

אני פה לכל שאלה

אני יודע כמה ההחלטה לצאת לגיוס קמפיין יכולה להיות מלאת סימני שאלה. אבל תזכרו שזוהי דרך מדהימה ומיוחדת שיכולה לתת ליצירה שלכם קפיצת מדרגה ענקית!

אני מזמין אתכם לכתוב לי בטופס פה למטה כל התלבטות שיש לכם, ולאחר שיחה נוכל להחליף חלק מסימני השאלה בסימני קריאה!

Switch On

054-5754366

info@switchon.co.il

  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle