Children's Storybook

הסדנה שמלמדת צעד אחר צעד

מהי הדרך לבניית תהליך שיווק אוטומטי

שמוכר עשרות ומאות עותקים

מספר הילדים כל חודש

Work Desk

אני כל יום כותב מלא פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם,
מעלה פוסטים על הספר שלי בקבוצות פייסבוק,
אפילו לקחתי יחסי ציבור, והצלחתי להגיע לטלוויזיה!
היתה קפיצה קטנה במכירות, אבל זה מהר מאוד נגמר...
מאוד לא משתלם לי להשקיע כסף ושעות כה רבות של עבודה בשביל כל-כך מעט מכירות.

לפחות 3 פעמים בשבוע סופר שכתב ספר ילדים פונה אלי ומספר לי את מה שכתבתי,
וזה תמיד נשמע דומה,
סופרים היום נדרשים להשקיע המון שעות בעבודת שיווק שהם לא כל-כך אוהבים,
זה תמיד מרגיש מציק ומטריד,
"להעלות עוד פוסט על הספר? כבר חפרתי לכולם על זה!" אמר לי סופר שדיבר איתי,
כל אלו הן פעולות חזרתיות שצריך לעשות שוב ושוב ושוב ושוב…
וכל פעם צריך להיות ממש טוב בהם!
כי זה שפוסט אחד בפייסבוק הביא מכירות,
לא אומר שהפוסט הבא יביא…
 
ובסופו של דבר סופרים, בסך הכל רוצים להעניק את הערך שלהם לכמה שיותר ילדים והורים,
לארוז את הספרים ולשלוח אותם לאותם ילדים שיכולים להנות, לצחוק וללמוד מהם,
אז למה כותבים צריכים לעבוד כל-כך קשה?
לימדו אותנו שכדי להצליח אנחנו חייבים לעבוד ממש קשה ולפצח בעצמנו את השיטה

אין דרכי קיצור.
אנחנו רגילים לחשוב על עצמנו כעל כותבים או סופרים ולא כעל בעלי עסק.
 
גם אני בעבר חשבתי שאין דרכי קיצור,
אבל מסתבר שטעיתי,
כי אני הלכתי ללמוד עסקים, ושיווק, ומכירות,
והוצאתי עשרות אלפי שקלים על ההכשרות הללו,
והחלטתי שאני הולך לעזור לסופרים שעובדים איתי למכור הרבה יותר.

 

מה אמרו סופרי הילדים

שהבאתי להם תוצאות של עשרות ומאות מכירות כל חודש!

"בחודש הראשון שהרמנו את הקמפיין השיווקי לספר שלי מכרנו מעל 200 עותקים של הספר,

לאחר מכן הקמפיין המשיך לעבוד ולהביא תוצאות,

חוץ מהמקצועיות גור פשוט אדם עם לב זהב"

18700237_1320883304693183_46711262882829

גילי דרובר

מחברת הספר "היער הקסום"

"אני עדיין לא מאמינה ועדיין מתפעלת מכמות הספרים שמכרתי בזכות הקמפיין המוצלח שגור בנה לי והליווי שלו לאורך כל התהליך, בחודש הראשון מכרתי כ100 ספרים והיום לאחר כמעט חודשיים

מכרתי כבר כמעט 200 ספרים.

העבודה עם גור ממש תענוג, תשומת הלב שלו לכל פרט, העקביות והרצינות שלו בעבודה, ממש כיף. מחכה כבר להוציא את ספר הילדים הבא שלי ולהצליח למכור אותו בזכות גור. פשוט אלוף!!!!"

WhatsApp Image 2020-10-06 at 22.24.27.jp

אילנה מור

מחברת הספר "כשאמא ואבא מתחבקים"

"מאז שהתחיל השיווק בפיסבוק

(5 שבועות) מכרתי 184 ספרים. גור הוא איש מקצוע, יודע להביא תוצאות ועושה זאת תוך התייחסות מכובדת ללקוח ולאדם."

DSC_4129_edited.jpg

שירלי גרץ

מחברת סדרת ספרי "גילגמש הצעיר"

"לפני שהתחלתי את העבודה עם גור שיווקתי את ספר הילדים שלי בצורה אורגנית. הפוסטים שלי אמנם יצרו מכירות, אבל זה דרש ממני מאמץ וזמן.

אני גאה להגיד שיש עכשיו קמפיין שעובד בלי שאני צריכה לעשות בו שום דבר חוץ מלארוז יפה את הספרים ולשלוח אותם לרוכשים שלי.
בחודש ינואר

נמכרו דרך הקמפיין 102 ספרים
ומתחילת העבודה עם גור 130 ספרים בזמן שלא שעשיתי כמעט שום דבר באופן אקטיבי"

130735773_10158957883509082_700204453089

סיון זיגרסון סיסו
מחברת הספר "יש לי מקום -

גם כשיש לי אח תאום"

"אני מאד שמחה על ההשקעה והתהליך שעברתי. לאורך כל התקופה היה פשוט תענוג לעבוד עם גור. הרגשתי רגועה. כל מה שחשבתי עליו התגלה כאמת ונכון. בן אדם מקסים, איש מקצוע אמיתי, נגיש, נינוח, מסייע, בעל רעיונות מעולים (התייעצתי איתו לאורך התקופה על כמה דברים ותמיד היה לו מענה ורעיון איך לנהל את הדברים...) וגם כמובן – גור מביא תוצאות, כפי שהבטיח. המכירות של הספר התחילו כבר מהיום השני לקמפיין ומאז ממשיכות. אין לי ספק שזוהי רק תחילת הדרך המשופת שלי ושל גור.

אני מתרגשת מההמשך!"

MeravGB_2.jpg

מירב גמליאל בושן

מחברת סדרת ספרי "מוזי הכלב מציג"

"לפני שהתחלתי לעבוד עם גור, ניסיתי לדחוף את הספר שכתבתי בעצמי בעזרת פוסטים ושיתופים שהיו מחזיקים מעמד ימים בודדים.
לאחר ההתלהבות של השקת הספר, היתה דעיכה גדולה בכמות המכירות, וכשהרגשתי שהגיע הזמן לנסות כיוון חדש כדי להחיות את הספר שוב, לשמחתי נתקלתי בגור. 
גור היה מקצועי לכל אורך התהליך ונתן מענה לכל בעיה או רעיון שחשבנו עליו,

ורק בזכות העבודה המשותפת הצלחנו להגיע לאיזור ה 100 ספרים בחודש הראשון. 
התהליך היה מדהים

ואני מאוד ממליץ לכל סופר\ת ילדים שרוצה לתת דחיפה לספר שלו, לפנות לגור.
אין לי ספק שהוא האדם הראשון שאני אפנה אליו כשהספר הבא ייצא לאור."

תמונה יונתן.jpg

יונתן קליין

מחבר הספר "עומר בממלכת העצים"

Stack of Books

אז מה הטעות הגדולה שסופרים עושים ובגללה לא מצליחים למכור את הספר?

סופרי ילדים, שמוציאים לאור ספרים מדהימים,
ובסוף נשארים תקועים עם עשרות ארגזים בבית או במחסן,
הם יודעים שלספרים יש ערך אדיר,
אבל הם לא מצליחים להבין איך למכור אותם.

כדי להצליח למכור יותר ספרים, צריך קודם כל להבין למה הורים קונים ספרי ילדים,
אני רוצה לספר לכם מהו התהליך בין 3 השלבים,
שכל הורה צריך לעבור כדי לבחור לרכוש דווקא את ספר הילדים שלכם לילד שלו,
לבחור דווקא בכם ממאות ספרי הילדים שיוצאים לאור בכל שנה.
ובכל שלב אני רוצה לפרט לכם למה רוב הסופרים נופלים בו, מה הטעויות שהם עושים

ובגלל זה מפספסים את המכירה של הספר הבא שלהם...
 

הנה שלושת השלבים

שלב שלישי:

אפשרות קלה להזין פרטי אשראי ולרכוש את הספר

מי שכבר מצליח להביא אנשים לאתר אינטרנט של הספר,

מצליח להעביר את המסר והערך המרכזיים של הספר,

ומול המסך יושב כרגע הורה שמשתוקק לרכוש את הספר,

אבל כשהוא גולל את המסך הוא רואה שאין אופציה פשוטה לרכוש עכשיו,

צריך למלא טופס,

או לשלוח הודעה,

ואז להעביר כסף בביט,

ובהודעה נפרדת לשלוח את הכתובת,

ואולי לדבר טלפונית עם הסופר.

 

ובואו נודה על האמת - לרוב ההורים יש עוד דברים לעשות ביום-יום חוץ מלרכוש ספרי ילדים,

וכשאין דרך פשוטה לשלוף כרטיס אשראי ולקנות את הספר עכשיו,

יש סיכוי רב שאותם הורים ישכחו מזה,

ולא ישלימו את הרכישה…

 

חבל לפספס מכירה שיכלה להימנע פשוט אם היתה אופציה קלה לרכוש את הספר במיידי.

שלב שני:

להאמין שהספר יעניק 

ערך לילדיו

אז נניח שיש דרך

להביא את קהל היעד הרלוונטי להתעניין בספר,
ויש אתר אינטרנט לספר,
ואנשים מגיעים לאתר - ולא קונים את הספר כמעט בכלל,
או קונים ממש מעט…

זה יכול להיות מאוד מתסכל,
ומי שמגיע כבר לשלב הזה ולא מצליח להניע אנשים לרכוש,
בדרך כלל פורש מהמסלול ומכריז שזה לא יכול לעבוד.

 

הפיתרון נמצא בשאלה הפשוטה

"למה אנשים קונים ספרים (או כל דבר אחר)"

התשובה היא שאנשים קונים ערך!
אנשים לא רוצים עוד חבילת דפים על המדף

(לרובם יש מספיק)

ולכן אנשים קונים את מה שהספר יעשה עבורם,

את הערך שהוא יעניק לילדים שלהם,
ואת מה שהוא ילמד אותם.

אלו הדברים שאתם רוצים להדגיש בשיווק הספר שלכם,
או בשיווק של כל מוצר אחר.


מרכז העניינים הוא הערך!


ומי שידע להעביר את הערך של הספר שלו בצורה מדוייקת למה שהקהל משתוקק אליו, ויגע בקהל בעזרת רגש - יצליח.
 

שלב ראשון:

להיחשף לספר שלכם

ולתכנים שלו

בשלב הזה נתקעים רוב הסופרים,

כדי שמישהו בכלל

ישקול לקנות את הספר,

הוא צריך להיחשף אליו, להגיע למצב שבוא הוא בכלל שוקל לקנות אותו.

והקהל הזה שנחשף

אליו צריך להיות רלוונטי,

הוא צריך להיות בדיוק

הקהל שמתאים לספר הספציפי.

 

למה רוב הסופרים נתקעים בשלב הזה,

כי מה שרובם עושים זה:

לכתוב פוסטים

בפרופיל האישי או העסקי,

לכתוב פוסטים בקבוצות פייסבוק,

להעלות פוסטים או סטורי לאינסטגרם.

הפעולות הללו הן מוגבלות בתפוצה,

הן מגיעות לכמות

מאוד מצומצמת של אנשים,

והן לאו דווקא

מגיעות לקהל היעד הרלוונטי.

וכך אותם סופרים שרוצים למכור את הספר - נופלים כבר בשלב הראשון שכל הורה צריך לעבור,

ולא מתקדמים בתהליך.

לאורך השנים והעבודה שלי עם סופרים פיתחתי שיטה לשיווק דיגיטלי שבעזרתה הסופרים שעבדתי איתם הצליחו למכור בין עשרות למאות עותקים בחודש.

 

זוהי שיטה שכבר הוכיחה את עצמה שוב ושוב ושוב...

 

ועכשיו אני רוצה להזמין אתכם לסדנה שבה אני אפרק את השיטה שלי לגורמים

והראה לכם איך נכון ליישם כל חלק בשיטה הזו.

Teamwork

הסדנה שתראה - איך להצליח בשיווק ספר ילדים

סדנה פרקטית, מצומצמת, ל-10 כותבים בלבד, שתראה איך באופן פרקטי

נכון לשווק את ספר הילדים שלכם ב-2021.

בשעתיים סדנה נבין מהי הדרך לחשוף את ספר הילדים שלכם ליותר אנשים,

איך להציג לאותם אנשים זרים את ספר הילדים שלכם כך שירצו לרכוש אותו,

ואיך אפשר לתת להם לרכוש אותו ממש בקלות ובכיף.

אז מה בתכל'ס הולכים ללמוד?

1

איך כותבים פוסט/מודעה שבאמת מביאה מכירות, ולמה לנסות למכור בפוסט זו הטעות שרוב האנשים עושים?

2

איך יוצרים עמוד מכירה שהופך גולשים לרוכשים, ולמה לכתוב את שם הספר והתקציר שלו - פוגע במכירות של הספר?

3

נבין מהו מסר שיווקי וננסח ביחד את המסרים השיווקיים שלכם כך שיהיו מדוייקים לספר וימשכו את הקהל.

4

נבין איך אורזים את כל מה שלמדנו לתהליך שיווקי אחד שמביא מכירות באופן אוטומטי.

Books and Magazines

בונוסים! בונוסים! בונוסים!

בלעדי למשתתפי הסדנה!

הנוסחה לכתיבת פוסטים בפייסבוק

פוסטים שמביאים המון מעורבות, בונים קהילת קוראים, והכי חשוב - מביאים רוכשים לספר שלכם. מיד עם הרשמה לסדנה, תקבלו תקבלו גישה לחצי שנה להקלטת השיעור לכתיבת פוסטים מעולים, כדי שתוכלו כבר לתרגל ולהבין איך עושים את זה נכון.

שווי ההטבה: 120 ש"ח

מדריך דיגיטלי

לשיווק ספר ילדים

ברגע שתרכשו כרטיס לסדנה ישלח אליכם במייל להורדה מדריך פרקטי שיסביר לכם את השיטות שלנו לעומק וכבר יאפשר לכם לעבוד נכון בשיווק ומכירת ספר הילדים שלכם,

ולהגיע מוכנים לסדנה שלנו!

שווי ההטבה: 250 ש"ח

סה"כ שווי הבונוסים - 370 ש"ח

ונחשו מה, אתם מקבלים אותם בחינם למייל מיד בהרשמה לסדנה!

מתי ואיפה נפגשים?

הסדנה תתקיים במשרדינו ב-WeWork - שוקן 23, תל אביב.

יום רביעי בתאריך 30.6.2021

בשעה 19:00-21:30

חניה באפור ללא תשלום בשפע.
הוראות הגעה וחניה ישלחו למשתתפים.

 

ההשקעה שלכם

הזמינו עכשיו כרטיסים לסדנה!
כרגע נשארו 3 כרטיסים אחרונים

Audience

כרטיס זוגי

390 ש"ח


*הכרטיס כולל את הבונוסים בשווי 370 ש"ח 
אותם תקבלו מיד לאחר ההרשמה לסדנה.

Audience

כרטיס יחיד

220 ש"ח


*הכרטיס כולל את הבונוסים בשווי 370 ש"ח 
אותם תקבלו מיד לאחר ההרשמה לסדנה.

מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל את השתתפותכם ולקבל החזר בניכוי 5% דמי טיפול עד תאריך 23.6.

לאחר מכן לא ינתן החזר על ביטול הכרטיס.

מי אני?

נעים מאוד, אני גור שחר, אני אוהב כתיבה, שיווק, אנשים יצירתיים וטחינה!

וסוכנות Switch On אותה אני מנהל משלבת את כל אלו תחת קורת גג אחת

(חוץ מהטחינה כמובן).

 

ב-3.5 השנים האחרונות עזרתי לעשרות סופרים להצליח בקמפיינים של גיוס המונים,

ייעצתי וליוויתי סופרים בבניית קהל קוראים גדול ברשת,

כזה שעוקב אחריהם, רוכש את הספרים שלהם וממליץ עליהם.

ואני עוזר לכותבים של ספרי ילדים למכור הרבה יותר ספרים

ולהעניק את הערך שלהם לעולם.

 

השיטה שלי הוכיחה את עצמה עם ספרי ילדים מכל הסוגים,

ולכן החלטתי לעזור לכל סופר ילדים שמאמין בערך של הספר שלו ובמסר שלו לעולם!

 

אני מאמין שלכם הכותבים יש את הכוח להשפיע על יותר ילדים, להעניק מסר,

ולייצר ערך משמעותי סביבנו.

אני כאן כדי לעזור לזה לקרות מהר יותר, ובצורה אפקטיבית!

121934899_10226157440669055_132965894560